مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 17:202016-07-31اجتماعي

اجرای طرح "انسداد مبادی بیسوادی" برای نخستین بار در کشور


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش: ، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش امروز در مشهد گفت: برای نخستین بار در کشور، طرح انسداد مبادی بیسوادی در چهار استان، اجرا می شود.

محمد دیمه ور که در حاشیه گردهمایی معاونان آموزش ابتدایی ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور در جمع خبرنگاران سخن می گفت؛ افزود: این طرح در استانهای آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان اجرا می شود.

او گفت: در قالب این طرح،اعتبار ویژه ای برای ارتقای پوشش تحصیلی و افزایش شاخصه های اصلی سواد در این استانها در نظر گرفته شده است.

معاون وزارت آموزش و پرورش افزود: جذب کودکان بازمانده از تحصیل و کودکان کار بخشی از اهداف اجرای طرح انسداد مبادی بیسوادی است.

دیمه ور گفت: اجرای طرح تدبیر با هدف ارائه آموزش جامع و کامل به مدیران و معلمان مقطع ابتدایی از برنامه های امسال وزارت آموزش و پرورش است.

او کیفیت بخشی به آموزش در کلاسهای چندپایه را از دیگر برنامه های امسال وزارتخانه برشمرد و افزود: هم اکنون 52 هزار کلاس چندپایه با 700 هزار دانش آموز در سراسرکشور وجود دارد.

معاون وزارت آموزش و پرورش پیش بینی کرد: پوشش تحصیلی در دوره پیش دبستانی در سال تحصیلی آتی با تحت پوشش قرار دادن 900 هزار نفر به 65 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح "انسداد مبادی بیسوادی" برای نخستین بار در کشور

اجرای طرح "انسداد مبادی بیسوادی" برای نخستین بار در کشور